• Pomoc

Pytania i odpowiedzi

1. Gdzie i w jakich godzinach można odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienia z odbiorem osobistym są możliwe w magazynie w Katowicach, ul. Morawa 48 w godzinach 9-16 pn-pt. Odbiór w sobotę 10-14.
Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Płatność tylko GOTÓWKĄ.

Odbiory realizowane są tylko po wcześniejszym umówieniu się. Prosimy o telefon przed przyjazdem - 789455730

Zamówienie można opłacić gotówką na miejscu lub szybką płatnością poprzez sklep internetowy.

2. Jakie są koszty dostawy?
Dostawa z przedpłatą wynosi 19,00zł lub za pobraniem 25,00zł. 

Oferujemy również darmową dostawę na paczkomat od 200zł oraz z dostawą kurierską na adres od 500zł.

 

3. Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?
Nasza obsługa jest dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20 poprzez telefon kontaktowy: +48789455730, kontakt mailowy: kontakt@turtlo.pl

 

4. Czy oferujecie promocje?
Tak, aktualne promocje znajdziesz w zakładce Promocje

 

5. Jaka jest polityka zwrotów?
Oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu znajdziesz na naszej stronie w sekcji Zwroty i reklamacje 

6. Czy odbierając towar w magazynie głównym mogę płacić kartą?
Niestety, obecnie nie oferujemy możliwości płatności kartą przy odbiorze. Możesz jednak skorzystać z opcji płatności gotówką przy odbiorze lub zdecydować się na złożenie zamówienia na stronie turtlo.pl z przedpłatą.

 

7. Gdzie znajdę fakturę zakupu?
Zamówienia do 450,00zł - wystawiamy paragon z NIP. Paragon dołączony do paczki. 
Zamówienia powyżej 450,00zł - wystawiamy fakturę zwykłą. Faktura dołączana jest do paczki lub wysyłana mailowo do klienta. 

 

Jeśli masz pytania możesz do nas zadzwonić: +48789455730 lub skontaktować się mailowo: kontakt@turtlo.pl