Złóż zamówienie do godziny 18:00 kurierem DPD, a wyślemy paczkę jeszcze dzisiaj! * dni robocze, czas realizacji 24h
-
Pomoc
Pytania i odpowiedzi
1. Gdzie i w jakich godzinach można odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienia z odbiorem osobistym są możliwe w magazynie w Katowicach, ul. Morawa 48 w godzinach 9-16 pn-pt. Odbiór w sobotę 10-14.
Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Płatność tylko GOTÓWKĄ.
Odbiory realizowane są tylko po wcześniejszym umówieniu się. Prosimy o telefon przed przyjazdem - 789455730
Zamówienie można opłacić gotówką na miejscu lub szybką płatnością poprzez sklep internetowy.
2. Jakie są koszty dostawy?
Dostawa z przedpłatą wynosi 19,00zł lub za pobraniem 25,00zł.
Oferujemy również darmową dostawę na paczkomat od 200zł oraz z dostawą kurierską na adres od 500zł.
3. Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?
Nasza obsługa jest dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20 poprzez telefon kontaktowy: +48789455730, kontakt mailowy: kontakt@turtlo.pl
4. Czy oferujecie promocje?
Tak, aktualne promocje znajdziesz w zakładce Promocje
5. Jaka jest polityka zwrotów?
Oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu znajdziesz na naszej stronie w sekcji Zwroty i reklamacje .
6. Czy odbierając towar w magazynie głównym mogę płacić kartą?
Niestety, obecnie nie oferujemy możliwości płatności kartą przy odbiorze. Możesz jednak skorzystać z opcji płatności gotówką przy odbiorze lub zdecydować się na złożenie zamówienia na stronie turtlo.pl z przedpłatą.
7. Gdzie znajdę fakturę zakupu?
Zamówienia do 450,00zł - wystawiamy paragon z NIP. Paragon dołączony do paczki.
Zamówienia powyżej 450,00zł - wystawiamy fakturę zwykłą. Faktura dołączana jest do paczki lub wysyłana mailowo do klienta.
Jeśli masz pytania możesz do nas zadzwonić: +48789455730 lub skontaktować się mailowo: kontakt@turtlo.pl